Koneeni hurisee kuin viimeistä päivää. Pitäisi kai prosessesori puhistaa tai jotain. Tai sitten vaan pitäis ostaa uus kone.

No joo, en tiä mikä minut sysäsi tänne. Ensinnäkin mua vituttaa nuo spämmi-kommentit joita tähän blogiin tulee. Toisekseen...en tiä. Toisaalta oloni on tällä hetkellä aika hyvä. En tiedä, kuuluuko kiitos siitä ahdistuslääkkeille vai jollekin muulle. Mutta olo on tasapainoisempi ja voimakkaampi. Xanorin ansioista en ole tarvinnut Stellaakaan iltaisin, ja olen nukkunut paljon paremmin ja annostukseni Xanorillakin on ollut hyvin pieni. Luin vaan että siihen voi kehittyä äkkiä riippuvuus ja jotkut eivät selviä päivistään ilman sitä, mutta he ottavatkin joka päivä 3-7 mg ja minä otan ainoastaan illalla 0,25 - 0,5 Mg unen vuoksi, ja jo tuon annoksen avulla nukun. Ja kun nukun ilman Stella-tainnutusta, uni on hyvälaatuista ja luonnollista ja aivoni eivät käy niin ylikierroksilla. Iso osa hyvää oloani on siis hyvien, luonnollisten unien ansiota.
Olen tosi iloinen siitä, että mulla on työpaikka, ja ihan hyväpalkkainenkin, ja jonne lähes aina mukava mennä. En tosin usko, että jaksaisin vuosia olla Elisalla kokopäiväduunissa, mutta osa-aikaisena toimii. Saa samat edut kun kaikki muutkin, kannustepalkkiot ym. eivät ole sidoksissa siihen, paljonko on töissä (paitsi tietysti myyntien suhteen) ja saa itse päättää työaikansa, mikä on uskomattoman hieno etu. (Kunhan se tehdään aspan aukioloaikana 8-19. Tickettikoulutuksen jälkeen työaika voi olla välillä 7-22) Haluaisin jo osaamisen laajakaistaan ja s-postivastaamiseen, että sais tehdä vaihtelevampia tehtäviä. HD-skillejä en ehkä haluaisi ihan heti, tai ehkä koskaan, mielummin yhdistän vika-asiakkaan jonkun toisen ongelmaksi :D
Jännittävää ajatella että oon kohta ollu Elisalla vuoden. Siis VUODEN. Justhan mä alotin. Noeivaa. Mutta haluan vielä kehittää ammattitaitoani ja tulla oikeasti taitavaksi asiakaspalvelijaksi, joka osaa monia osa-alueita ja saa tehä vaihtelevia työtehtäviä :)

Mitähän sitte. No parisuhde/ihmissuhde-elämä ei oo menny ihan niinku satukirjoissa, tuleva oma ohjaus luo paineita kun yksi näyttelijäkin vielä puuttuu ja teksti pitäisi dramatisoida, onneksi olin viisas ja vähensin töitä keväältä. Rahan kanssa voi olla tiukkaa mutta mielummin köyhä kun burn-outissa :)
Jaahas, kämppis tuli kotiin. Jou män.  Pyykki oli hauska. Kiitos vaa Heidi ja työryhmä :)
Mitähän sitte. Ei kai mitää. Kato taas sanoin mitähän sitte. Nyt lopetan. Jou män.