Mulla on nyt niin hempee olo että ajattelin kirjoittaa tänne miksi tykkään Villestä, pakko saada tää kaikki ulos :D ja oikeastaan voisin kirjoittaa myös huonoja puolia mitä nyt on tullu vastaan. Mutta hyvät tietysti ensin ;)

Ensinnäkin, se tapaaminen, se katse, ensisilmäys...sitä ei voi sanoin kuvailla mitenkään tarpeeksi hyvin. Silloin ekan kerran tuntu et mitä ihmettä..
Se on tavallaan niin poikamainen, mut huomaa siitä kuitenkin että onhan se jo mies, mutta sellanen veikee poikamaisuus näkyy niin selvästi, että itekkin tulee sellanen hassun huoleton olo kun on sen seurassa.
Se miten se pelaa Stepmaniaa yhtä biisiä niin kauan että pääsee sen läpi, meni siihen sitten 2 minuuttia tai 2 tuntia :D uskokaa tai älkää, kaikkea on nähty..ja aina se sama biisi mitä se haluaa pelata, Pink Dinosaur :D voi kamala..just se kaikista hirvein purkkapoppi koko pelissä...
Se miten se suutelee ja pitää kainalossa, silittää hiuksia ja katsoo silmiin...joskus vaan katotaan toisia eikä sanota mitään, ihan sama ollaanko vierekkäin vai jossain kauempana, (tyyliin se on sohvalla ja mä sängyllä) yhtäkkiä se saattaa alkaa vaan tapittaa suoraa silmiin ja siinä sit tapitetaan oma aikamme :) niinku tiiätte nii mä en pysty siinä vaiheessa olla hymyilemättä...
Ja tietysti ne kaikki kivat asiat mitä se on mulle sanonu, ne jää aina mieleen..niitä tuskin on tarpeen tässä alkaa luettelemaan :P
Se osaa puhuu tunteistaan, mikä on tietysti aina hyvä. Joskus pitää ite olla se joka alottaa sen puhumisen (ei edes liian usein) mutta kun on kerran alottanu nii kyllä sieltä juttua tulee. Ei tuu pelkästää jotai epämääräsiä juu jaa tota niin tai muita lyhyitä juttuja. Niinku iteltäni joskus on tullu..
Ja se on oikeesti aika sempo välillä :D sil on sellasia eleitä mitä en oo kellää ennen nähny ja ne rupee aina huvittaa..
Se on luotettava siinä mielessä että tiiän ettei se oo pettäjä tai muutenkaa naistenmies, vaan haluu olla vaan yhen naisen oma. Niinku varmaa useimmat miehet haluukin, mut jo sillon iha aluks ku oltiin tutustumassa niin se sano et pettäminen tai jotku muut jutut on sellanen mitä se ei kyl jää kattoo hetkeekään eikä se oo koskaan tehny mitää sellasta kellekään tytölle.

Ja sitten niitä huonoja..
Ihan ekana tulee se, et se on aika ketjupolttaja mistä mä en todellakaan pidä, mutta jostain kumman syystä sen vaatteet ei haise röökille eikä poju muutenkaan oikeestaan haise tupakalle, niin se on kai ihan ok. Mut tietty mä haluisin et se lopettais.
Se ei ehkä aina oikeen tajua mun ajatuksenjuoksua :D ei tajuu jotai pikku vihjeitä tai siis sellasia mistä esim. M tai A ois heti tajunnu että mitä mä oikeen ajan takaa tai mitä mä tarkotan tai muuta vastaavaa :p sille pitää aina sanoo iha suoralta kädeltä. Se on huono puoli siks etten mä aina tosiaankaa jaksa tai halua alkaa selittää niin perusteellisesti ja sit ollaanki ihan sekasin.
Välimatka on kans huono puoli, mut se ei kyl kuulu siihen osioon et millanen Ville on...
Sitten tietty se että haluisin et se ois uskossa ees jotenki, tai no se kyl sano että pakkohan on olla Jumala ku ei tääl muuten oltais, mut ei kuulemma oikeen muuten pysty sen enempää uskoo ennen kun näkee.
No tässä oliki juttua aika paljo yhestä ihmisestä, taitaa riittää vähäksi aikaa :D