no siis se sarja..eiku mä oon täydellinen nainen :D  
ja vitsin läppäri kun poisti mun äskeisen romaanin minkä olin ehtiny jo kirjottaa..no se oli kyl oma vahinko...
ku jaksais kirjottaa kaikki uusiks..oon nyt Maaritilla vammalassa, kiva kämppä tytöllä :) tulin tänne suoraa Lohjalta pojun luota, olin siel keskiviikosta sunnuntaihin..oon kyl tosi ihastunu, ihan lovena :D no ei vaa en oo rakastunu ainakaa vielä, mut ihan ihku daa silti..en kyl tiiä et mitä tästä viel tulee, toisaalta kauhistuttaa olla näin ihastunu johonki mut toisaalta vaan niin ihanaa..:) sen mielestä tästä vois tullakki jotain ja me oltais yhessä heti kun mä vaan sanoisin niin mutta ei uskalla vielä..vaikka kyllä mäki oon sitä mieltä et se vois jopa toimiakin..mut mut nyt mä meen ettei kone ehi kuumentua, jatkan villestä höpötystä myöhemmin :)