Ei kuulu mitään..
Oon nyt kotosalla käymässä, tulin Laaksojen kyydissä kun ne oli jypissä käymässä. Pitää nimittäin palautella Kamanaan avaimia. Saapa nähdä milloin tästä pääsee takas kämpille.
Eilen olis ollu työhaastattelu mutta se mies ei sitten vastannu ku oisin kysyny ohjeita et miten sinne toimistolle tullaan..sitten joskus tunnin päästä kun se vastas niin "aijaa olin varmaan jossain missä en pystynyt vastaamaan, tule uudestaan tiistaina kun en ehi sua tänään enää tapaamaan". No jaahas..Odotellaanpa sitten >:(. Oli muutenkin niin kivaa kävellä keskustaan ja takasin ton polven ja nilkan kanssa..ja kun se ite vielä sanoi että soittele sitten kun oot tulossa niin kerron miten tänne tullaan.

Niin tosiaan kaaduin hieman pyörällä, polvi ja kyynerpää mukavasti auki :P rannekin oli ekan ja tokan päivän kipee mutta nyt se alkaa olla jo kunnossa. Polven kanssa saa vielä vähän kikkailla menemään.

Netti on tilattu, se tulee vissiin syyskuun puolessa välissä. Taneli käy sitten vähän asentelemassa juttuja, se huuti mulle netistä äänikortin että voi kuunnella edes musaa tämän kuukauden ennen netin toimimista. Nyt siellä on sellanen systeemi että mun hikimankassa on kiinni vahvistin joten voin sentään kuunnella kunnon kajareilla, mutta kun pitää pyörittää aina yhtä levyä kerralla =/ Löysin muuten mun legendaarisen lenkkeily cd:n ^^ kunhan jalka tästä paranee niin lähden kävelylle..
Ei kai tässä muuta ihmeellistä. Palaillaan.