Hangossa oli kivaa :) Olin Jessenki kans pitkästä aikaa sellai enemmänkin, niinku pikkuporukalla. Oli tosi mukavaa. Käytii kallioilla ja katottii frendejä ja kauhuleffa ja pelattii Ännää ja nukuttiin myöhään ..:) Ja ostin 3 paitaa. Heh.

Ja kamalana järkytyksenä se et mun lempilaulaja on homo..vaikka kyllähän sitä jo kaikki epäili mut kukaa ei uskonu...mä oisin aatellu et ois ollu ees bi..nyt meneeki sit pikku hetki et tästä järkytyksestä pääsee yli..huoh..='(  se on kuitenki ollu aina sellanen ihminen ketä oon ihaillu ja aatellu et tollanen mäki haluun olla..ja sit tuleeki tollanen mikä kääntää sen ajatuksen ihan ylösalaisin..vaikka enhän mä sellai tiiä et onko homous väärin kun rakastaa toista eikä se oo vaan jotain seksiä, mut silti..tää on jotain ihan hirveetä..mut kai se tästä kun siihen tottuu. Vai tottuuko..emmä tiiä..mut oikeesti..Voisinko yhtää huonommin valita noi mun idolit..Darren on homo, Michael on ollu pedofiilisyytteissä, katotaa vaikka nii POTF:in laulaja on hankkinu ennen elantonsa sutenöörinä tai jotain muuta vastaavaa..joo..mut taidan kyl kuunnellä Poets of the Fallia nyt jonkun aikaa, se ei ainakaan VIELÄ tunnu petokselta. Tiiä sitten mitä sieltäkin paljastuu..