When the music feels like this...

Huomenna Jklään ja hyvällä tuurilla saan kämpän avaimen. Sit voin käydä näyttää sen äitillekki, Jee! Jossai vaiheessa täs heinäkuussa vois alkaa viemään jo jotain kamoja sinne. Hurrjaa..ja enää pari viikkoa niin pitäs tulla tulokset yliopistolta. Looking forward to it..
Jos saan/mulle jää yhtään extra rahaa nii voisin käyttää ne johonkin elektroniikkaan sinne kämppään..mut mihin..hmm..oli niin kiva se 130 e puhelinlaskukin että pitää seki ite maksaa..jestas.

Joo nyt en keksi muuta. Elämäni on tylsää :D ainii joo! huomasin just että kärsivällisyys kannattaa..opin oikeaoppisen laulutekniikan äsken kun tossa laulelin, just sellai miten Sampo neuvo..oon sitä jo hetken täs yrittäny mut aina sorrun siihen väärään tekniikkaan..kuhan nyt vaa muistasin miten se oikee menee nii siitä eteenpäin ois tosi hyvä..jea..
Hehe Taneli oli hyvä ku katottii Celine Dionin dvd:tä..se sano: "aika outo tuo..missä tuo laulaa. toi stage. mikä se on?" sit mä: "lava" "ainii" :D se sano jotai muutaki hauskaa ja mä mietin et mun täytyy muistaa se mut en muista :(

Mut nyt vois lopettaa tältä erää. C u :)