Noniin. Oon poikien luona, tulin hakemaan shampooni. :P Näytelmän enskari oli eilen. Meni aika hyvin siihen nähden, miten ollaan harjoiteltu. Oli kyllä aika jännitys päällä, ja yhden pikku mokankin tein, mutta ei sitä varmaan yleisö pahemmin huomannut. Paitsi ehkä mun ilmeestä, josta oikein paistoi \"prkl, väärä repliikki\" :p Äsken oli toinen esitys, ja huomenna kolmas. Ti ja ke vielä kans. Ja ehkä tammikuussa jatketaan. Ehkä. Oli vähän yleisöä tänään, mut huomenna on enemmän. On kyllä haaveet heränny tän teatterihomman myötä, mietin jo kuinka oon jossain kaupunginteatterin lavalla ja yleisöä on kymmenittäin uuuuuu :P ois siistiä. No, katotaan. Mulla vaan niin helposti nousee pää pilviin, ehkä välillä kannattaa pitää jalat maassa.. tämä tältä eräää. plöm. eiku hei! konserttilippu tuli postissa! :) :) jiihhaa. oon muuten eläny yli budjettini. mahtavaa