Tänneppä eksyin kirjoittelemaan kuulumisia, kun oon seuraillut erään henkilön blogia ja aina on kiva tunne kun siellä lukee jotain uutta - niinpä ajattelin itsekin kirjoittaa jotain uutta, että joku muu saa sitten olla iloinen kun täällä lukee jotain uutta :) Jos täällä nyt ylipäätään kukaan mitään käy lukemassa..

Oon Keuruulla, taas vaihteeks. Äiti tiskaa ja mä pakkasin autoon muuttokamat. Huomenna saa sitten istua kun kantojen  väliin kasvanut tatti siellä takapenkillä, kun on niin vähän tilaa sen roinan keskellä. Hoh.

Joo-o, eka ohjaus on sitten takanapäin. Eilen oli lopetuskekkerit, oli kivvaa. (toi on sit kaks veetä eikäihan kaksoisvee, ettäs tiiät!)Näyttelijät teki hauskoja vikan esityksen ylläreitä :)

Uusi Kokkolan kämppä on mainio! Sinne saa jopa jotain eloakin nyt, vaatekaapin ja patjan lisäksi. Sänky ja sohva ja tietsikkapöytä pitäis hommata, mutta meen tsekkaan kierrätyskeskuksesta jos vaikka löytys halvalla jotain kivaa.

Eipä mulla kauheesti asiaa tässä taaskaan. Kävin tänään hesessä, söin ruisfileaterian (tai sen osan siitä minkä pystyin yökkimättä syömään, koska darra) :P Mut se oli hyvää. Pitää ottaa joskus toistekin paremmalla olotilalla.

P.s. nyt kun luin tän tekstin julkaistuna, niin noi kaks veetä ei näytä siinä kaksoisveeltä, niinkun tässä muokkaussivulla. Ettette luule mua ihan tyhmäks!