No joo aikaa on taas vähän kulunut niin ettei oo tullu kirjoteltua..ollu vähän kaikenlaista tai sit ei oo ollu yhtää mitää, ni ei oo tullu tekstiä..Nyt kirjotan ku siitä on ehkä tunti kun ville ja sami lähti. Käytii eilen illalla keuruulla pyörähtääs ja tultiin sit takas. Villellä oon uus auto, sellanen vaaleensininen peugeotti..iha näpsäkkä.
On kyllä aika sekava olo..sairas ikävä jo villee, nyt tuntee taas sen vähän paremmin kun viimeks ja joka kerta tuntuu vaan paremmalta...mut menin sit lukemaan äsken A:n blogia pitkästä aikaa ja tietty siellä oli sellasta tekstiä että pisti mietityttää aika rankasti..pisti mietityttää se millaset suhteet mulla on Jumalaa ja mitä mä tunnen viel A:ta kohtaan..kyllä mä tiiän et ne mun tunteet on vieläkin jälellä, mutta jotenki musta tuntuu ettei ne koskaan tuu häviää mihinkää, hälvenemään korkeintaan, niin en anna niiden häiritä liikaa..koska siitä ei olis muuta kun haittaa. A tulee aina olemaan mulle tärkee ja tuun aina muistaa sen, mihin tahansa tää elämä sit viekin. Mut mä tiiän et sen kanssa mulla ei ois hyvä olla, kai musta tuntuu et ollaa loppujen lopuks aika erilaisia..se ottaa kaikki asiat jotenki vakavammin, mä en kai oo vielä valmis nii aikuistumaan..Ville taas on niinku mäkin, sellanen huoleton hymyveikko :D ja pakko se on myöntää et se saa sukat pyörii jalassa..ja just sitä mä haluankin. Ennen aina luullu tykkäävänsä mut se on sit lopahtanu siihen, mut nyt ei tunnu siltä. Ainut mikä tätä menoo hidastaa on välimatka, mut koitetaa pärjätä..
ei kai tässä nyt tän ihmeempiä. adios :p