Että meinaa mennä hermo!

Oon selvitelly hullusti TEAKin ja Jyväskylän yliopiston hakujuttuja. EPÄSELVÄÄ!! Niinkun aina ollu toi JYU:n touhu. Rasittaa.

Nyt kun yliopistohaku on siirtyny nettiin, en tajuu miten noi yliopistohaut menee. Nettilomakkeessa ei kysytä mitään yo-arvosanoja. Miten ne sitten siellä yliopistossa tietää, paljonko mulla on taustapisteitä? Yritin ettii nettisivulta, että pitääkö esim. koetilaisuuteen tuoda kopio todistuksesta,mutta ei oo mitään tietoja missään. Pitääkö nyt hemmetti soikoon soittaa sinnekin ja kysyä, että mikä juttu tää on. Soitin jo TEAKiinkin kerran, kun piti kysyä asioita. ÄRH. Noh, huomenna saan lähetettyä TEAKiin ennakkotehtävät ja liitteet. Sentään.

Joo, sit iloisempiin juttuihin. Esitetään keväällä Pekka Töpöhäntää. Sain Pekan roolin :) sävelleltiin Suskuliinin kanssa jo muutama biisikin siihen. Ja Hennan dramatisointi valittiin kans. Sellanen huumeilu juttu. Mulla on siinä kolmen repliikin rooli ;D

Iskä sano, et mun ääneen on tullu vibraa. Ihan hyvä asia, kai :D

Oiskohan muuta..niin. Nyt on hiihtoloma. Oon porukoilla. Eilen oltiin Kaisan kans Temen luona. Oli aika lolloo.