Nyt vasta tajusin miten paljo ootankaa Maata Näkyvissä :) ei malttais oottaa..toivottavasti oon saanu rahaa siihen mennessä (!) mut luulisin..jos en oo, niin sit lainaan. Mut mä kyllä menen sinne! Jostain syystä ootan sitä enemmän ku koskaan ennen. En tajua miksi..

Huomenna ois pääsykokeet hoitoalalle AMK:hon. En oo valmistautunu yhtää, en tiiä oisko tarvinnu. Asenne kuulemma ratkaisee..hyvä ku en ees tiiä et mikä mun asenne on :D Mut kai mä sinne haluun. Mut en haluu jos pitäs mennä vaa sairaanhoitajaks. Haluisin suuntautuu mielenterveys -ja päihdeongelmiin. En mä halua mihinkää päivystyksee ottaa vastaan sairaita ihmisiä..No thanks.

Nään Villen perjantaina, en voi lähtee huomenna iskän mukana..mut toisaalta iha hyvä, ni ei mee vähiä rahoja siihen linkkuun Lahti - Lohja..

Ei muuta, nyt moros :)